ДПА-2016 з біології в основній школі (9 клас) - 8 Квітня 2016 - Талалаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 07.12.2016, 13:33

Талалаївська загальноосвітня школа


Форма входу

Меню сайту
Пошук інформації


Прогноз погоди
Міні-чат
Випадкове фото
Останнє фото
Альбом: [Шкільні події]
Додано: 01.12.2016 в: 11:07
Додав: f@r@on
Альбом: [Шкільні події]
Додано: 01.12.2016 в: 11:07
Додав: f@r@on
Альбом: [Шкільні події]
Додано: 01.12.2016 в: 11:07
Додав: f@r@on
Альбом: [Шкільні події]
Додано: 01.12.2016 в: 11:07
Додав: f@r@on
Альбом: [Шкільні події]
Додано: 01.12.2016 в: 11:07
Додав: f@r@on
Альбом: [Шкільні події]
Додано: 01.12.2016 в: 11:07
Додав: f@r@on
Останні коментарі
Найкраща команда! ...

То не я) То все Ольга Оле...

Женя розізлився)

Веселі сценки були/

Це були надзвичайні емоці...


Нагороди сайту




Статистика

free counters
Всього онлайн на сайті: 1
Шастають просто так: 1
Поважних користувачів: 0
Інформаційний блок
Сьогодні були на сайті
f@r@on, Olesia5693

Кількість користувачів
Всього-= 9162 =-
За сьогодні: -= 0 =-
За вчора: -= 0 =-
За 7 днів: -= 0 =-
За місяць: -= 0 =-

Вітаємо новачків
Наше опитування
Чи достойну зарплату отримують вчителі?
Всього відповідей: 130
Головна » 2016 » Квітень » 8 » ДПА-2016 з біології в основній школі (9 клас)
ДПА-2016 з біології в основній школі (9 клас)
08:15

  Атестаційна робота ДПА з біології укладається вчителем із завдань, що відповідають змісту і державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів з таких розділів програми з біології для 7 - 9 класів: «Людина», «Біологічні основи поведінки людини» - 70 % завдань; «Рослини», «Гриби та лишайники», «Бактерії», «Тварини», «Організми i середовища існування» - 30 % завдань.
  Елементи змісту атестаційної роботи: роль біології в практичній Діяльності людини; методи вивчення живих об’єктів (спостереження, опис, вимірювання, експеримент); ознаки організмів; особливості рослин, грибів, бактерій, тварин, їх значення у природі та використання у практичній діяльності людини; взаємодія різних видів в природі, правила поведінки в природі; будова рослинних і тваринних клітин; особливості організму людини, його будови та процесів життєдіяльності (тканини, органи і системи органів, процеси життєдіяльності, внутрішнє середовище, імунітет, нейрогуморальна регуляція процесів життєдіяльності, профілактика захворювань, правила здорового способу життя, надання першої допомоги).

До атестаційної роботи включаються завдання різних рівнів складності:

завдання на відтворення знань, які передбачають уміння розпізнавати типові біологічні об’єкти, процеси, явища; давати визначення основних біологічних понять; користуватися біологічними термінами і поняттями тощо;

  • завдання на застосування знань, які передбачають використання уміння описувати, характеризувати, порівнювати біологічні об’єкти, явища, процеси;
  • описувати і пояснювати результати експерименту, дані таблиць, графіків;
  • встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, узагальнювати, робити висновки;
  • використовувати знання у практичній діяльності.

Атестаційна робота має включати 75 % завдань на відтворення і 25 % завдань на застосування знань.

  До атестаційної роботи включаються завдання різних типів: тестові завдання закритої форми (з однією правильною відповіддю, з кількома правильними відповідями, на встановлення відповідності); обов’язково включаються завдання відкритої форми (з короткою та розгорнутою відповіддю); пропонуємо, насамперед у класах з поглибленим вивченням біології, включати завдання, які передбачають здійснення аналізу діаграм, графіків, таблиць та завдання, в яких учням пропонується прочитати текст і використовуючи його зміст виконати завдання.

Приклад завдання з однією правильною відповіддю:

Діяльність дощових червив в екосистемах призводить до:

  • А пошкодження коренів рослин;
  • Б пригнічення розвитку ґрунтових організмів;
  • В підвищенню родючості ґрунту;
  • Г зменшенню кількості кисню в ґрунті.

Приклади завдань з кількома правильними відповідями:

Укажіть ознаки, які характеризують підшлункову залозу:

  • 1) виробляє гормон інсулін;
  • 2) виробляє підшлунковий сік;
  • 3) виробляє гормон тироксин;
  • 4) виробляє шлунковий сік;
  • 5) залоза змішаної секреції;
  • 6) травна залоза.

Впишіть у текст пропущенні терміни із переліку, що зазначений нижче. Запишіть у текст цифри обраних відповідей.

Кров переносить від травної системи до клітини тіла . Від легень до тканин і органів кров транспортує ____. Кров переносить також _____ - речовини, які виділяються залозами внутрішньої секреції і забезпечують регуляцію діяльності організму.

Перелік термінів:

  • 1) кисень;
  • 2) імунна;
  • 3) ферменти;
  • 4) поживні речовини;
  • 5) гормони;
  • 6) вуглекислий газ.

Приклад завдання з короткою відповіддю:

  • Запишіть три складові частини аналізатора.

Приклади завдань з розгорнутою відповіддю:

  • При підвищенні температури середовища організм людини збільшує тепловіддачу. В який спосіб це здійснюється?
  • Поясніть чому шкідливо носити тісне взуття, а в підлітковому віці - і взуття на високих підборах.

Час, який відводиться на виконання атестаційної роботи, типи завдань та їх кількість в атестаційній роботі, кількість варіантів атестаційних робіт визначає вчитель. Для укладання атестаційних робіт учитель може використовувати збірники завдань для проведення державної підсумкової атестації 3 біології, або інші збірники завдань з біології, що мають відповідний гриф, з урахуванням вимог, що зазначені вище.

Складено на підставі Орієнтовних вимог до проведення Державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році, затверджених Наказом МОН № 94 від 08 лютого 2016 року.

Освіта.ua

 
Категорія: Про школу і ЗНО | Переглядів: 155 | Додав: f@r@on
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

каталог сайтів
© Copyright by Oleg Chuba © 2016
При використанні матеріалів, посилання на сайт
ОБОВ'ЯЗКОВЕ

Линейки для форума и блога lines.net.ua