Статут шкільного клубу європейської дружби Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ст.
Шкільний клуб європейської дружби – це форма співпраці вчителів і учнів, яка охоплює різноманітні сфери і спрямована на поглиблення їх знань про Європу, європейську інтеграцію країн, історію, географію, культуру, мистецтво, науку. Європейські клуби поширюють дану інформацію серед установ і організацій, а також членів клубу, учнів шкіл, знайомих, мешканців міста чи регіону. В клубах молодь вчиться активності, толерантності, шани і зацікавленості до інших народів. Отримана інформація, набуті знання та досвід допоможуть не лише у навчанні, але й при виборі майбутньої професії.
Мета діяльності ШКЄД.
Головною метою діяльності є знайомство з Євросоюзом і з Європою в цілому. • формування почуття європейської єдності через поширення знань про Європу, адже ми – європейці; • підготовка молоді до життя та праці в об’єднаній Європі, ознайомлення з життям людей в інших країнах, культурою, мовою, знайомство з новими людьми, обмін досвідом; • інформування про інтеграційні процеси в Європі, засади функціонування Євросоюзу і Ради Європи; • підвищення інтелектуального рівня учнів, покращення знань, відкриття для себе нового, цікавого, „європейського” бачення світу; • заохочення до вивчення іноземних мов; • налагодження контактів з іншими європейськими клубами за кордоном; • формування нового покоління європейців; • виховання молодих лідерів, формування молодої еліти.
Завдання ШКЄД.
1. Розвиток співпраці між молоддю Європи. 2. Знайомство молоді з процесами розширення Євросоюзу. 3. Пізнання Європи, європейської території, починаючи від рідного краю. 4. Вивчення звичаїв і традицій народів Європи.
Напрямки діяльності ШКЄД:
Ø проведення дебатів на європейські теми; Ø інформування шкільної і місцевої спільноти (стінгазета, листівки, шкільний бюлетень присвячений європейській тематиці); Ø збірка досягнень клубу і відкриття власної Інтернет сторінки. Діяльність в школі полягає у: Ø підготовці альбомів і виставок на європейську тематику; Ø організації конкурсів з відомостями про Європу і Євросоюз; Ø святкуванні Дня Європи і Днів окремих європейських країн, а також проведення „європейських дискотек і маскарадів”; Ø організація виставок, презентацій , вечорів європейської поезії ; Ø проведення наукових конференцій і дебатів; Ø підготовка європейської полички у шкільній бібліотеці, а також підготовка тематичних альбомів із зібраною інформацією; Ø проведенні членами європейського клубу лекцій для учнів власної школи; Ø проведенні заходів в межах учнівського самоврядування – наданні учням можливості самостійно проводити різноманітні заходи, як в школі так і поза нею, а саме лекції з європейської тематики, презентації клубу і розповідь про його досягнення гостям клубу.
Позашкільна діяльність полягає у:
Ø пошуку груп підтримки в місцевому середовищі, державних установах та інших організаціях, пошук партнерів і спонсорів серед влади, організацій і місцевих бізнесових кіл; Ø співпраці з засобами масової інформації; Ø участі в презентаціях на європейські теми, лекції на теми Євросоюзу для учнів інших шкіл; Ø зв’язку з європейськими партнерами (обмін інформацією, досвідом, організації поїздок, зустрічей та спільних вечорів); Ø проведенні конкурсів і олімпіад на європейську тематику.
Участь в Шкільному європейському клубі:
Що це дає учню:
• цікаві знання; • нові знайомства; • багато друзів; • захоплюючі подорожі; • перспективи на майбутнє; • розвиток і самореалізація; • втілення мрій і бажань; • пізнання і відкриття нових ідей; • знайомство з країнами ЄС;
Що це дає батькам:
• залучення батьків до шкільної діяльності; • зайнятість їх дитини; • залучення до творчої діяльності; • розширення кругозору; • поглиблення зацікавленості з даного предмету • поінформованість про Євросоюз у цікавій формі; • подальший ріст, вибір майбутньої професії їх дітей
Що це дає вчителю:
• реалізація власних задумів; • збільшення досвіду роботи у позашкільній діяльності; • нові знайомства; • співпраця з колегами з-за кордону; • обмін знаннями; • здобуття авторитету серед своїх колег у школі; • Що це дає школі: • підняття престижу школи; • співробітництво з іншими школами за кордоном; • ріст вчителів, задіяних в шкільних євроклубах; • нові форми роботи з учнями
|